Lotus F1 presenteert de T127

Lotus F1 Racing heeft de kleuren en het ontwerp onthuld van zijn Formule 1-auto, genaamd T127. De eenzitter is voorzien van de historische kleuren van het merk.

gepubliceerde 12/02/2010 à 19:29

schrift

0 Bekijk de reacties)

Lotus F1 presenteert de T127

Lotus F1 Racing, na het uitvoeren van de shakedown van zijn auto, onthulde het ontwerp en de naam? T127? zijn Formule 1 bedoeld om deel te nemen aan het wereldkampioenschap van 2010. Na een shakedown op Silverstone en vervolgens op Snetterton onthulde de Hingham eenzitter vormen die deden denken aan de oplossingen die bepaalde teams in 2009 en 2010 hadden geboden.

Afgelopen vrijdag presenteerde Tony Fernandes de auto in Londen, waarmee hij trots was op het werk dat zijn team in korte tijd heeft verricht. “ Ik ben erg trots om hier vandaag te zijn en iedereen de vruchten te laten zien van het harde werk van het team gedurende de afgelopen vijf maanden, verklaarde de baas van het Maleisische team. Het is voor mij en mijn aandeelhouders heel ontroerend om te zien dat een team dat vijf maanden geleden nog niet bestond, nu klaar is voor actie, vol enthousiasme en passie. »

« We hebben twee belangrijke mijlpalen bereikt: de bevestiging van onze registratie en de onthulling van onze auto, maar nu begint het echte werk.e, vervolgt Fernandes. Vanaf nu gaan we over naar de testfase. Ik heb er vertrouwen in dat het team de verwachtingen die we ervan hebben, zal overtreffen. »

« De afgelopen maanden waren de moeilijkste uit mijn carrière, maar het was een uitdaging voor het hele team, verklaart Mike Gascoyne, technisch directeur van het team. Ik ben blij dat we dit punt hebben bereikt en dat we nu een geweldige auto hebben die ons een goede basis geeft om vanuit te werken voor het komende seizoen. Het moeilijke deel begint nu en ik weet dat iedereen in het team klaar is voor wat ons te wachten staat. »

Vind het fotoalbum van de Lotus T127 door hier te klikken

Binnenkort vindt u onze F1 2010-gids

0 Bekijk de reacties)